Rode Kruis Bloesemtocht presenteert nieuw logo en huisstijl

Met grote trots presenteert de Stichting Nationale Rode Kruis Bloesemtocht haar nieuwe look & feel. De oude huisstijl was al sinds de 10e editie in gebruik en het was dus hoog tijd voor een frisser en moderner ontwerp. De nieuwe uitstraling bevat de twee elementen waar we ons met de Bloesemtocht op richten. Het doel van de stichting is namelijk enerzijds een kwalitatief goed wandelevenement organiseren. Daarnaast zamelen we geld in voor de steun aan chronisch zieke, gehandicapte en vereenzaamde mensen in de samenleving. In 2015 is met de Rode Kruis Bloesemtocht een bedrag van € 101.600,- ingezameld voor deze doelgroep.

Stap in de toekomst
De nieuwe huisstijl is gemaakt door Renate Brown-van Dijk van Grafisch Los in samenwerking met het comité Communicatie van de Nationale Rode Kruis Bloesemtocht. Renate is sinds begin 2015 ook actief als vrijwilliger van de Bloesemtocht en een welkome aanvulling met haar ervaring als grafisch ontwerpster. Met de nieuwe uitstraling zet de Rode Kruis Bloesemtocht een stap in de toekomst; een frisse uitstraling waarmee we een aantal jaren vooruit kunnen.